Kraj

Reklamy Redd's korzystają z nowej idei kreatywnej

Kompania Piwowarska wspiera sprzedaż piwa marki Redd's nowym spotem reklamowym autorstwa agencji Publicis. Jego adresatkami są nowoczesne aktywne kobiety. Akcję...

Kompania Piwowarska wspiera sprzedaż piwa marki Redd’s nowym spotem reklamowym autorstwa agencji Publicis. Jego adresatkami są nowoczesne aktywne kobiety. Akcję filmu tworzą następujące po sobie sceny, których bohaterki z przekorą dostosowują się do zasad i reguł narzucanych im przez społeczeństwo, np. “Po pierwsze dbaj o ciało” to widok pięknej kobiety świadomej walorów swojego ciała i odważnie eksponującej fantazyjny tatuaż, “Ćwicz dwa razy dziennie” daje okazję do spontanicznych akrobacji w zaciszu własnego domu itp. Media zaplanował i kupił Starcom. Reklama jest emitowana w: TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TVN Style, TVN24, Polsacie, TV4 oraz przed seansami filmowymi w wybranych kinach. (AMS)