Kraj

I.D.C. POLONIA WSPIERA REKLAMĄ WEJŚCIE NOWEGO PRODUKTU

W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C....

W październiku 2001 roku I.D.C. Polonia SA rozpocznie kampanię reklamową nowego batonika Bombi. Firma jest dystrybutorem słowackiego producenta słodyczy I.D.C. Holding na polskim rynku. Bombi to nowy baton piernikowy w czekoladowej polewie. Produkt jest pozycjonowany na dzieci w wieku 4-12 lat. Jego konkurentem na rynku może być np. baton Milky Way. “Pozycjonowanie naszego produktu jest rzeczywiście takie samo jak Milky Waya. Jednak Bombi stanowi nową jakość i nie ma na rynku konkurencji w sensie podobieństwa w samym produkcie” – mówi Aleksandra Kucała, specjalista ds. marketingu I.D.C. Polonia SA. Działania promocyjne obejmą reklamę w telewizji: Polsat i TVN. W wymienionych stacjach ukażą się dwa spoty 15-s i 30-s mówiące o zaletach produktu, jak i o profitach z tytułu wzięcia udziału w promocji. Kampanię wspiera reklama w prasie branżowej: “Detal Dzisiaj”, “Supermarket News”, “Życie Handlowe” i “Poradnik Handlowca”. Dodatkowo będą organizowane konkursy dla sklepów i konsumentów, w których będzie można wygrać atrakcyjne nagrody. Sprzedaż Bombi będzie ponadto wspomagana przez materiały POS, a także ulotki i plakaty informujące o konkursie dla konsumenta. Kampania reklamowa BTL została przygotowana we współpracy z agencją reklamową Fart z Wrocławia, która wygrała przeprowadzony na przełomie lipca i sierpnia przetarg na kreację. Agencja Fart zajęła się także adaptacją oryginalnych spotów telewizyjnych na polskie warunki. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Group z Warszawy. Firma I.D.C. Polonia powstała na polskim rynku na początku roku 2001. Posiada obecnie własny zespół handlowy oraz rozbudowaną sieć dystrybucji, obejmującą całą Polskę. W skład jej portfolio wchodzi szeroka gama słodyczy: lizaków, cukierków, ciastek, wafli, batonów i wyrobów czekoladowych. (TK)