Kraj

Pegasus pracuje dla akcji "Dom dobrej energii"

Pegasus Public Relations zajmuje się realizacją kampanii społecznej "Dom dobrej energii", inicjatywy koncernów: Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu...

Pegasus Public Relations zajmuje się realizacją kampanii społecznej “Dom dobrej energii”, inicjatywy koncernów: Bosch, Junkers, Osram. Kampania ma na celu edukację społeczeństwa na temat konieczności oszczędzania energii.

Wybór Pegasus PR nastąpił w drodze rekomendacji. Agencja od kilku lat współpracuje z firmą Osram, która poleciła ją partnerom.

Akcja “Dom dobrej energii” realizowana jest poprzez kampanię w mediach zachęcającą do świadomego zarządzania energią we własnym domu, wybór energooszczędnych urządzeń, a także poprzez specjalnie stworzony wortal. Pegasus odpowiada za część merytoryczną kampanii, nadzór nad badaniami społecznymi. W czasie trwania kampanii planowane są warsztaty prasowe, a także event w Warszawie. (KP)