M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania serialu "Dexter" z użyciem fałszywych trupów

Serwis Dzienny | 29 lipca 2008, 06:45

Portugalska agencja guerilla marketing Torke promuje serial TV "Dexter" (opowiadający o seryjnym mordercy) metodą "shockvertising". Torke prowadzi serię akcji na...

Portugalska agencja guerilla marketing Torke promuje serial TV "Dexter" (opowiadający o seryjnym mordercy) metodą "shockvertising".

Torke prowadzi serię akcji na ulicach portugalskich miast, na których porozkładano "ciała" ofiar morderstw. Statyści udający martwych, często zasztyletowanych bądź zastrzelonych ludzi podnosili się z ulicy bądź siedzeń autobusów, wręczając ulotki reklamowe serialu i sieci telewizyjnej Fox dopiero w chwili, gdy przerażeni przechodnie zamierzali wzywać policję bądź pogotowie.

W opinii szefów agencji Torke kampania dała wyśmienite rezultaty, podnosząc oglądalność serialu, i zamierzają rozwijać ten pomysł w przyszłości. (MS na podst. Hastalacreative i "The Guardian")

Czytaj więcej na temat: , ,