Kraj

Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Orange, przechodzi do Play

Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP (czyli sieci Orange), odchodzi z Telekomunikacji Polskiej SA. Jak się...

Bartosz Dobrzyński, dyrektor pionu marketingu telefonii komórkowej w Grupie TP (czyli sieci Orange), odchodzi z Telekomunikacji Polskiej SA. Jak się dowiedzieliśmy nieoficjalnie, najprawdopodobniej przejdzie do P4, operatora konkurencyjnej sieci komórkowej Play, gdzie przejmie obowiązki zastępcy Jacka Henslera, członka zarządu i szefa marketingu (chief marketing officer). Bartosz Dobrzyński odmówił komentarza w tej sprawie. Do czasu zamknięcia tego wydania serwisu ani w TP SA, ani w P4 nie udało nam się potwierdzić tych informacji.

Przypomnijmy, że w P4 od czerwca – po odejściu Joanny Pędzińskiej – jest wakat na stanowisku dyrektora ds. ofert rynku masowego (czyli de facto pionu marketingu konsumenckiego). Jednym z istotnych zadań Dobrzyńskiego w Play będzie zadbanie o ofertę utrzymaniową (pierwszym użytkownikom sieci będą się za jakiś czas kończyły kontrakty).

Bartosz Dobrzyński pracował w PTK Centertel od września 2001 r., piastował szereg stanowisk związanych z marketingiem (m.in. dyrektora biura relacji i utrzymania klienta, zastępcy dyrektora pionu marketingu i dyrektora biura marketingu BtoC, zastępcy, a następnie dyrektora marketingu Centertela). Współuczestniczył w rebrandingu marki Idea na Orange, a w połowie ub.r. po połączeniu struktur marketingowych Centertela i TP SA został dyrektorem pionu marketingu telefonii komórkowej Grupy TP. Wcześniej pracował jako zastępca dyrektora ds. sprzedaży bezpośredniej w Polkomtelu, był też menedżerem w Bertelsmann Media. (MB)