Kraj

Chrysler Polska wypowiada wojnę cenową Niemcom

Chrysler Polska (marki: Chrysler, Dodge i Jeep) rusza w najbliższy poniedziałek z kampanią promocyjną pod hasłem "Z Niemiec sprowadzamy tylko...

Chrysler Polska (marki: Chrysler, Dodge i Jeep) rusza w najbliższy poniedziałek z kampanią promocyjną pod hasłem “Z Niemiec sprowadzamy tylko ceny”. Działania te mają zachęcić potencjalnych klientów do kupna aut w polskiej sieci sprzedaży, a nie za granicą. Polski oddział koncernu wprowadza właśnie nowe cenniki aut wyrażone w euro. Chce w ten sposób pokazać, że ceny w Polsce są zsynchronizowane z tymi w Niemczech, a przy kupnie auta w kraju nie ma konieczności zapłaty podatku VAT i akcyzy, co jest obowiązkowe przy sprowadzaniu samochodu spoza Polski.

Chrysler Polska tłumaczy, że do wprowadzenia nowej polityki cenowej zmusiła koncern silna pozycja złotego. Nowa strategia handlowa to obniżenie cen poszczególnych modeli, np. Chryslera 300C o 14 proc., Dodge’a Nitro o 20 proc., a Jeepa Grand Cherokee – o 14 proc.

Nową politykę handlową Chryslera wspiera kampania reklamowa. W sierpniu prowadzona będzie wyłącznie w internecie, zaś we wrześniu zostanie uzupełniona o radio (RMF FM, Radio Zet, Tok FM i sieć Złote Przeboje). Lokalnie dilerzy będą prowadzić wsparcie w salonach sprzedaży (POS), na billboardach i w prasie lokalnej. Za kreację reklam odpowiada agencja BBDO, za planowanie i zakup mediów – Mediaedge:cia. (BG)