Kraj

Dwa nowe serwisy w sieci reklamowej Budownictwoonline

Tematyczna sieć reklamowa Budownictwoonline zarządzana przez dom mediowy Cormedia rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi serwisami internetowymi - Dom.Money.pl i Taniachata.pl....

Tematyczna sieć reklamowa Budownictwoonline zarządzana przez dom mediowy Cormedia rozpoczęła współpracę z dwoma nowymi serwisami internetowymi – Dom.Money.pl i Taniachata.pl.

Pierwszy należy do serwisu Money.pl. Witryna ta poświęcona jest rynkowi nieruchomości. Ma ok. 220 tys. użytkowników miesięcznie. Taniachata.pl z kolei to porównywarka cen materiałów budowlanych i wykończeniowych. Serwis odwiedza miesięcznie ok. 70 tys. użytkowników.

Sieć reklamowa Budownictwoonline skupia 45 serwisów internetowych poświęconych budownictwu. Wszystkie łącznie mają 1,7 mln użytkowników (wg Gemius Traffic, czerwiec 2008). (BG)