Kraj

Agora przygotowuje kampanię zmienionego "Metra"

Na początku sierpnia br. ruszy kampania reklamowa bezpłatnego dziennika "Metro" (Agora SA). Jej celem będzie promocja odświeżonego dziennika. Kreację wydawnictwo...

Na początku sierpnia br. ruszy kampania reklamowa bezpłatnego dziennika “Metro” (Agora SA). Jej celem będzie promocja odświeżonego dziennika. Kreację wydawnictwo przygotuje we własnym zakresie. Kampania obejmie media Agory. Jesienią tego roku ruszy kolejna odsłona kampanii, która prawdopodobnie obejmie także telewizję. Wartość budżetu nie jest znana.

Odświeżone “Metro” pojawi się na rynku 8 sierpnia br., w dniu rozpoczęcia letniej olimpiady. Nowy wygląd ma podkreślić jego charakter, czyli gazety kierowanej do młodego wielkomiejskiego odbiorcy. Makieta “Metra” ma być bardziej przejrzysta oraz pojemna pod względem informacji, pojawiać się będzie również więcej zdjęć reporterskich. Zwiększy się też liczba stron przeznaczonych na wiadomości kulturalne.

Nakład dziennika się nie zmieni. Obecnie wynosi on średnio 0,5 mln egz. (JD)