Kraj

Sieć JWT zainteresowana przejęciem OS3 Multimedia

Sieć JWT jest zainteresowana przejęciem agencji interaktywnej OS3 Multimedia - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości z menedżerami polskiej agencji...

Sieć JWT jest zainteresowana przejęciem agencji interaktywnej OS3 Multimedia – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości z menedżerami polskiej agencji rozmawiała ostatnio zagraniczna delegacja JWT. Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu OS3 Multimedia, nie potwierdził tych informacji ani im nie zaprzeczył. Stwierdził natomiast, że jego agencja szuka możliwości rozwoju na rynkach zagranicznych.

– Nie potrzebujemy kapitału. Chcemy za to pozyskać globalnych klientów. Zrobimy to albo sami, albo za pomocą międzynarodowej sieci – mówi Tomasz Pruszczyński. Agencja ma już spore doświadczenie w pracach dla klientów zagranicznych, np. dla marek: Tissot, Tally Weijl i Tetley.

Maciej Malewicz, dyrektor kreatywny JWT, wcześniej odpowiedzialny w agencji za tworzenie struktur marketingu zintegrowanego, także nie zaprzeczył informacjom o negocjacjach z OS3, ale ich też nie potwierdził. Już wcześniej Will Egerton-King, CEO JWT Poland, kilkakrotnie sygnalizował, że jego agencja planuje poszerzenie swoich kompetencji o interactive. (AMS, TW)