Kraj

Kolejne wydania "Skarbu Kibica" poszerzają markę "Przeglądu Sportowego" i "Tempa"

Pod logo "Przeglądu Sportowego" i "Tempa" jego wydania magazynowego (Axel Springer Polska) ukażą się kolejne edycje poszerzającego markę tego dziennika...

Pod logo “Przeglądu Sportowego” i “Tempa” jego wydania magazynowego (Axel Springer Polska) ukażą się kolejne edycje poszerzającego markę tego dziennika – “Skarb Kibica”, kompendium wiedzy na tematy sportowe związane z ważnymi wydarzeniami. 25 lipca na rynku pojawi się “Skarb Kibica Liga Polska” w związku ze startem polskiej Ekstraklasy, na chwilę przed olimpiadą w Pekinie – “Skarb Kibica Pekin 2008”. Wydawca nie podaje nakładów tych publikacji.

“Skarby Kibica” wspierają działania reklamowe. “Skarb Kibica Liga Polska” będzie mieć kampanię m.in. w wybranych rozgłośniach radiowych, internecie, w punktach sprzedaży prasy. Za kreację odpowiada agencja Bombadil, za media – MediaCom Warszawa. (KP)