Kraj

Lavazza w wersji z "królewskimi" łyżeczkami

Edycja kawy Lavazza Qualita Oro z parą łyżeczek z królewskimi motywami weszła do sprzedaży w wybranych hipermarketach, delikatesach i sklepach...

Edycja kawy Lavazza Qualita Oro z parą łyżeczek z królewskimi motywami weszła do sprzedaży w wybranych hipermarketach, delikatesach i sklepach spożywczych. 250-gramowe opakowanie z dodatkiem w cenie ok. 24 zł jest kontynuacją kampanii Lavazzy, którą rozpoczęła kilka miesięcy temu premiera kalendarza na 2008 r. pt. “The Most Majestic Espresso Experience”.

– Co roku Lavazza tworzy cykl wydarzeń i gadżetów. Część z nich trafia do Polski – powiedziała Anna Rozwadowska, specjalista PR z agencji Republic, która zajmują się obsługą public relations Lavazzy. Na naszym rynku po premierze kalendarza miała miejsce m.in. kampania billboardowa i w prasie.

Dystrybutorem Lavazzy w Polsce jest Strauss Cafe Poland, dawniej Elite Cafe. (KP)