Kraj

GroupM ma wkrótce uruchomić strukturę kontentową

GroupM ma wkrótce powołać strukturę branded content, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Plany jej wprowadzenia przedstawiał już wstępnie Tomasz Englert, CEO GroupM,...

GroupM ma wkrótce powołać strukturę branded content, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Plany jej wprowadzenia przedstawiał już wstępnie Tomasz Englert, CEO GroupM, wkrótce po objęciu swojego stanowiska (patrz DS “MMP” z 3 listopada 2006 r.).

Według naszych informacji plany są aktualne, w najbliższym czasie dla domów mediowych GroupM (MediaCom, MindShare, Mediaedge:cia, Maxus, The Media Insight) będzie pracowała wspólna struktura wyspecjalizowana w wykorzystywaniu kontentu na potrzeby marketerów.

Obecnie działy wyspecjalizowane m.in. w tym zakresie istnieją w MindShare (MindShare Performance & Entertainment), MediaCom (Magic Moments) i Mediaedge:cia (MEC Access).

U boku GroupM w Polsce działa już jeden specjalistyczny brand – Outrider – zajmujący się marketingiem wyszukiwarkowym. (JN)