Kraj

EMLab debiutuje na New Connect, spółka zapowiada akwizycję

Agencja experiential marketingu EMLab zadebiutuje dziś na rynku New Connect. W ofercie prywatnej z maja br. spółka pozyskała 4 mln...

Agencja experiential marketingu EMLab zadebiutuje dziś na rynku New Connect. W ofercie prywatnej z maja br. spółka pozyskała 4 mln 85 tys. zł. Pieniądze te będą przeznaczone na rozwój organiczny, zwiększenie środków obrotowych i akwizycje. Wiadomo, że EMLab negocjuje z kilkoma agencjami z branży marketingu doświadczeń i planuje przejęcie tego rodzaju firmy, nie podaje jednak żadnych szczegółów.

Debiut na New Connect ma z kolei wzmocnić wiarygodność firmy i umocnić jej pozycję w stosunku do poddostawców i klientów. Argumentem za upublicznieniem spółki jest też lepszy dostęp do źródeł finansowania. EMLab, mimo że wchodzi na rynek nieregulowany, zamierza wdrożyć zasady ładu korporacyjnego.

W ciągu sześciu miesięcy br. EMLab uzyskał przychody na poziomie 7,65 mln zł (wzrost o ponad 20 proc.) i zysk brutto w wysokości 736 tys. zł (wzrost o 32 proc.)

Przy okazji debiutu na New Connect EMLab pochwalił się też nowymi budżetami. Są to projekt ośmiu eventów wakacyjnych dla Polskiej Grupy Energetycznej i projekt eventowy dla partnerów i dystrybutorów Canal Plus Cyfrowego. (TW)