Kraj

US Pharmacia reklamuje Ibuprom w oparciu o nową strategię

Pod hasłem "Dla niepokonanych" rozpoczyna się w lipcu nowa kampania marki Ibuprom (US Pharmacia). Strategia komunikacji oraz reklama telewizyjna zostały...

Pod hasłem “Dla niepokonanych” rozpoczyna się w lipcu nowa kampania marki Ibuprom (US Pharmacia). Strategia komunikacji oraz reklama telewizyjna zostały przygotowane przez agencję Red8 Communications Group, która wygrała przetarg na obsługę tej marki pod koniec ubiegłego roku.

Pierwsza odsłona nowej kampanii to reklama Ibupromu Max pod tytułem “Mount Everest”. Jest to nietypowe dla tej kategorii dokumentalne przedstawienie historii Agnieszki Kieli-Pałys, która jako czwarta Polka w historii zdobyła Mount Everest. Reklama przedstawia prawdziwą historię ataku na szczyt najwyższej góry świata; w tym kontekście pojawia się ból, który rzeczywiście jest bardzo powszechny powyżej pewnej wysokości, kiedy organizm zaczyna mieć problemy z aklimatyzacją.

Kampania reklamowa rozpocznie się w czwartym tygodniu lipca br. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja. Brak informacji o wsparciu kampanii w innych mediach. (AMS)