M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Citi Handlowy ponownie zaprasza 5 agencji, zmienia zakres przetargu

Serwis Dzienny | 23 lipca 2008, 06:45

Bank Citi Handlowy zaprosił do przetargu 5 agencji reklamowych. Są to te same agencje, które wiosną br. brały udział w...

Bank Citi Handlowy zaprosił do przetargu 5 agencji reklamowych. Są to te same agencje, które wiosną br. brały udział w przetargu dotyczącym obsługi sektora detalicznego. Przetarg został jednak zawieszony bez wyłonienia zwycięzcy - sektorem detalicznym sieciowo zajmują się bowiem agencje Publicis i Wunderman (Young & Rubicam Brands).

Biorące w nim udział agencje zwróciły się nawet do SAR z prośbą o interwencję, chodziło m.in. o zwrot kosztów udziału w nieprofesjonalnie zdaniem agencji prowadzonym przetargu. Nie udało nam się wczoraj skontaktować z Pawłem Tyszkiewiczem, dyr. generalnym SAR, aby poznać szczegóły tej sprawy.

Iwona Jaworska, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w banku, wyjaśniła, że teraz zmienił się profil przetargu ze względu na to, że sektor detaliczny ma przydział sieciowy, który nie podlega lokalnym przesunięciom. Obecny przetarg dotyczy głównie projektów korporacyjnych lub wizerunkowych.

- Uznaliśmy, że nasze wcześniejsze procedury przetargowe mogły zostać odebrane jako mało profesjonalne, więc ponownie spotykamy się z zaproszonymi wcześniej firmami - dodała Jaworska.

Z kolei Izabella Kochańska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej bankowości detalicznej Citi Handlowego, której sektora obecny przetarg nie obejmuje, stwierdziła: - Będę briefować Publicis, czyli wraca rywalizacja pomiędzy Wundermanem a Publicisem.

Nie ujawniono nazw agencji zaproszonych do przetargu, ale prawdopodobnie lista uczestników nie obejmuje Wundermana i Publicis. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,