Kraj

DHL Express rozpoczęło nową kampanię reklamową swoich usług

Pod hasłem "Wysyłaj z przyjemnością. Send with pleasure" wystartowała kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci DHL Servicepoint. Po raz pierwszy reklamy DHL...

Pod hasłem “Wysyłaj z przyjemnością. Send with pleasure” wystartowała kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci DHL Servicepoint. Po raz pierwszy reklamy DHL Express pojawią się na stacjach warszawskiego metra.

Kampania skierowana jest do klientów indywidualnych, osób prowadzących własną działalność gospodarczą, małych i średnich firm. Służy promowaniu usług poprzez hasła podkreślające zasięg i rodzaje oferowanych usług.

Pierwsza część kampanii DHL Servicepoint potrwa do 31 sierpnia. Citylighty pojawią się na 5 stacjach warszawskiego metra. Druga odsłona nastąpi w momencie rozpoczęcia roku akademickiego. Kampania “Wysyłaj z przyjemnością. Send with pleasure” to pierwsza kampania reklamowa sieci DHL Servicepoint wykorzystująca citylighty. Dotychczasowe akcje promocyjne sieci opierały się na dystrybucji ulotek, bannerach reklamowych i linkach w portalach internetowych oraz na emisji spotów audio w galeriach handlowych.

Kampania sieci DHL Servicepoint została przygotowana przez dział sprzedaży bezpośredniej DHL Express wspólnie z agencją reklamową Supra. (MF)