Direct Publishing Group (DPG), wydawca custom publishing, rozpoczyna współpracę z Ad Meritum, domem sprzedaży należącym do grupy CR Media.
Podstawowymi celami współpracy są zwiększenie poziomu sprzedaży reklam w tytułach custom publishing będących w portfolio obu firm oraz bardziej efektywne wykorzystanie możliwości tytułów korporacyjnych w prasowych kampaniach reklamowych.
Jak wyjaśnił Michał Sztand, dyrektor zarządzający DPG, biuro reklamy pozostaje w strukturach DPG. – Współpraca z Ad Meritum polega na dzieleniu się pracą przy bieżących projektach. Chodzi o zwiększenie efektywności sprzedaży. W niektórych obszarach lepsze efekty będzie osiągało biuro DPG, w innych – Ad Meritum. Wynika to z różnych dziedzin specjalizacji obu firm – powiedział Michał Sztand.
Ceny reklam w tytułach DPG będą nieco wyższe. Zmieni się również polityka rabatowa, która stanie się bardziej rygorystyczna. – Tytuły custom publishing stały się bardzo atrakcyjnym nośnikiem reklamy i należy dostosować zasady sprzedaży do ich rosnącej wartości dla reklamodawców – uważa Michał Sztand.
DPG wydaje obecnie 27 tytułów. Ad Meritum współpracuje z 20 wydawcami i obsługuje 30 tytułów. (KP)