Kraj

"Logo" uruchomiło własny serwis internetowy

Miesięcznik dla mężczyzn "Logo" (Agora SA) uruchomił nowy serwis internetowy Logo24.pl. Do tej pory "Logo" nie miało własnej domeny. Jego...

Miesięcznik dla mężczyzn “Logo” (Agora SA) uruchomił nowy serwis internetowy Logo24.pl. Do tej pory “Logo” nie miało własnej domeny. Jego serwis funkcjonował w ramach Gazeta.pl. Niektóre czasopisma Agory mają własne domeny, jak “Dziecko” – eDziecko.pl, czy “Avanti”, o ich uruchomieniu decydują potrzeby czytelników – twierdzi wydawca.

Logo24.pl jest wspólnym projektem pionów internetu i czasopism Agory. Serwis będzie promowany w wybranych magazynach Agory oraz w portalu Gazeta.pl.

Na nowej stronie online “Logo” znajdują się materiały przygotowane przez redakcję magazynu pochodzące z wydania papierowego oraz pisane specjalnie dla internetu. Serwis składa się z 10 działów. Obecnie zawiera ok. 200 tekstów. (KP)