Kraj

Magdalena Jędrzejczak brand managerem marki Hellena w Jutrzence

Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu. W DS "MMP"...

Magdalena Jędrzejczak została nowym brand managerem marki Hellena w Jutrzence SA. To efekt reorganizacji struktur wewnętrznych holdingu.

W DS “MMP” 7 lipca informowaliśmy o odejściu Andrzeja Izraelskiego, odpowiedzialnego dotąd m.in. za działania marketingowe i komunikacyjne Jutrzenki, Ziołopeksu oraz Helleny. Jego obowiązki przejęli: Anna Szmyt, kierownik marketingu części słodkiej, oraz Paweł Grzegorek, który odpowiadał za Ziołopex, a obecnie kieruje marketingiem przypraw oraz marketingiem napojów Hellena.

Magdalena Jędrzejczak przez ostatnie 8 lat związana była z rynkiem farmaceutyków, przez ostatnie 2,5 roku pracowała w firmie Biofarm Sp. z o.o., a wcześniej przez 5 lat w Curtis Healthcare Sp. z o.o. (obie w Poznaniu). Ukończyła zarządzanie i marketing na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Grupa Jutrzenka, holding stworzony przez Jana Kolańskiego, skupiający Jutrzenkę, Kaliszankę, Goplanę, Ziołopex i przejętą w czerwcu ub.r. Hellenę, zmieni nazwę na Colian (od nazwiska Kolańskiego). (MB)