Kraj

Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną dla Telepizzy

Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy pod hasłem "Colatem tutaniej wychodzi". Celem akcji jest zachęcenie...

Agencja reklamowa Salt & Pepper opracowała kolejną kampanię promocyjną dla Telepizzy pod hasłem “Colatem tutaniej wychodzi”.

Celem akcji jest zachęcenie klientów do zakupu produktów powyżej 35 zł i dokupienia 1 l Coca-Coli za 2,79 zł. Orzeźwiająca kreacja stworzona przez Salt & Pepper ma wpisywać się w letni, wakacyjny okres.

W kampanii zostały wykorzystane materiały BTL: kupony promocyjno-reklamowe (dostarczane do mieszkań) oraz plakaty, menuboardy i hangery we wszystkich punktach Telepizzy. Promocja będzie trwała od lipca do sierpnia 2008 r. Wcześniej o kampaniach agencji dla Telepizzy pisaliśmy m.in. 28 kwietnia br. (MP)