Kraj

MySpace wchodzi do Polski, Izabela Pasterz odpowiada za kontent i marketing

Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych MySpace wchodzi do Polski. Już ruszyła polskojęzyczna strona, a finalna wersja serwisu w...

Jeden z największych na świecie serwisów społecznościowych MySpace wchodzi do Polski. Już ruszyła polskojęzyczna strona, a finalna wersja serwisu w naszym języku ma być gotowa w ciągu kilku miesięcy. Firma buduje również polskie biuro – ruszyło ono w Krakowie, obecnie liczy cztery osoby.

Funkcję dyrektora marketingu i kontentu MySpace Poland pełni Izabela Pasterz, która odpowiada także za uruchomienie i rozwój serwisu na polskim rynku. Poprzednio była dyrektorem zarządzającym serwisu Sympatia.pl, a wcześniej przez siedem lat związana była z Grupą Onet.pl m.in. jako dyrektor serwisów ogłoszeniowych. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. (MB)