Kraj

Intersport planuje 15-proc. udział marek własnych w asortymencie

Sieć sklepów Intersport planuje, że w Polsce udział marek własnych w asortymencie osiągnie docelowo 15 proc. Detalista od stycznia 2006...

Sieć sklepów Intersport planuje, że w Polsce udział marek własnych w asortymencie osiągnie docelowo 15 proc. Detalista od stycznia 2006 r. wprowadza private labels, które mają już obecnie ok. 10-proc. udział w ofercie. Są to m.in. takie marki, jak: McKinley – największy brand outdoorowy w Europie, odzież do sportów drużynowych Pro Touch i sprzęt narciarski Tecno Pro.

Intersport wprowadził też markę rowerów Nakamura, ale w związku ze słabą sprzedażą zastąpił ją oferowanym m.in. w Austrii brandem Genesis.

Marki własne Intersportu są pozycjonowane na średniej półce cenowej. – Powodem rozszerzania oferty private labels są wyższe marże oraz swoboda w ustalaniu cen, której nie mamy w przypadku produktów markowych pochodzących z regularnych kolekcji – mówi Iwona Książek, kierownik działu informacji w Intersport Polska. (TW)