Kraj

Vanish Oxi Action Intelligence debiutuje w Polsce intensywną kampanią

Vanish Oxi Action Intelligence, nowy odplamiacz firmy Reckitt Benckiser, z systemem inteligentnego wyszukiwania plam wchodzi na polski rynek. Wprowadzeniu produktu...

Vanish Oxi Action Intelligence, nowy odplamiacz firmy Reckitt Benckiser, z systemem inteligentnego wyszukiwania plam wchodzi na polski rynek. Wprowadzeniu produktu towarzyszy intensywna kampania promocyjna, która potrwa do końca września. Obejmie ona działania ATL, BTL i PR.

Kampania reklamowa prowadzona jest na głównych antenach i w kanałach tematycznych.

Wsparciem dla niej są działania BTL. W wakacje w 100 największych hipermarketach w całej Polsce specjalnie przeszkolone Doradczynie Produktu będą informowały konsumentów o zaletach nowego Vanish Oxi Action Intelligence oraz o promocjach z nim związanych. Produkt wyeksponowany zostanie m.in. przy półkach z proszkiem do prania, dla podkreślenia sposobu jego użycia. Przewidziano też sampling odplamiacza.

W ramach działań wspierających markę Reckitt Benckiser zainwestuje też w PR.

Całość działań promocyjnych dopełnić ma wkrótce strona internetowa www.vanish.pl, na której znajdą się informacje o pełnym portfolio produktów marki Vanish. Ponadto będzie tam można znaleźć wskazówki, jak radzić sobie z plamami różnego rodzaju lub wziąć udział w konkursie. Dodatkowo na stronie pojawi się biuro prasowe.

Za adaptację spotów reklamowych oraz kreację dla Vanish Oxi Action Intelligence odpowiada Euro RSCG, za zakup mediów ZenithOptimedia, a za kreację strony internetowej agencja Unicorn Group. Od lipca za całość działań PR dla marki Vanish odpowiada agencja public relations Feedback/Hill & Knowlton. (JN)