Kraj

PIERWSZA OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA PRASOWA KAWY INKA

Dzisiaj rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa kawy Inka. Producentem Inki jest firma Biogran. Produkt ten ujrzymy w nowych opakowaniach o...

Dzisiaj rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa kawy Inka. Producentem Inki jest firma Biogran. Produkt ten ujrzymy w nowych opakowaniach o zmienionej szacie graficznej. Dodatkowo wprowadzono także opakowanie o trwałym charakterze – puszkę. “Sam produkt nie uległ zmianie. Nadal jest to ta sama tradycyjna, naturalna receptura, która stanowi najmocniejszą stronę produktu” – mówi Paweł Jasieńków, dyrektor marketingu i sprzedaży w Biogranie. Reklamy kawy pojawią się w prasie kobiecej: “Przyjaciółka”, “Pani Domu”, “Olivia”, “Gala”, “Poradnik Domowy”, “Moje Gotowanie”, oraz handlowej: “Detal Dzisiaj”, “Życie Handlowe” i “Handel”. Otrzyma ona wsparcie w postaci materiałów POS. Kreację layoutów prasowych i POS-ów przygotowała agencja reklamowa Opus B z Krakowa, która zajęła się również zakupem mediów na cele kampanii. W czasie jej trwania odbywać się będzie akcja promocyjna skierowana do handlu, dystrybucji, a także konsumentów. W promocji konsumenckiej firma dołączy do opakowania specjalny kubek, a w wybranych punktach handlowych zaproponuje degustację kawy. “Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku firmy. Chcemy zwrócić uwagę klientów, że ta marka nadal istnieje i ma się dobrze. Podkreślamy jej tradycyjność z jednoczesną rozwojowością i nowoczesnością” – mówi Paweł Jasieńków. Kampania zakończy się 31 grudnia 2001 r. Firma Biogran powstała w 1998 r. na bazie założonej ponad 90 lat temu (1910 r.) wytwórni kawy zbożowej w Skawinie. Kawa zbożowa Inka jest jedynym produktem firmy. (TK)