Kraj

Marka Brok będzie informować w kampanii o nagrodzie Monde Selection

Marka piwa Brok (Royal Unibrew Polska) będzie informować w kampanii o złotym medalu w konkursie Monde Selection w Brukseli. Piwo...

Marka piwa Brok (Royal Unibrew Polska) będzie informować w kampanii o złotym medalu w konkursie Monde Selection w Brukseli. Piwo otrzymało tę nagrodę w kategorii piw jasnych dolnej fermentacji. Kampania obejmie nośniki outdoorowe (billboardy i siatki wielkoformatowe) w Koszalinie, Słupsku oraz Pile. Informacja o złotym medalu pojawi się także na plakatach oraz innych materiałach marketingowych. Medal zostanie umieszczony również na etykiecie piwa Brok. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.

Brok jest marką lokalną, ale jest też dystrybuowany w całym kraju w sieci handlu nowoczesnego.

W tym samym konkursie i w tej samej kategorii srebrny medal zdobyło piwo Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Na razie nie są znane plany marketingowe związane z tym medalem. (TW)