Kraj

Pod patronatem Princessy ruszył portal społecznościowy

Pod patronatem marki Princessa (Nestle Polska) ruszył portal społecznościowy www.lekko.o2.pl skierowany do kobiet. Prezentuje on informacje dotyczące różnych aspektów życia,...

Pod patronatem marki Princessa (Nestle Polska) ruszył portal społecznościowy www.lekko.o2.pl skierowany do kobiet. Prezentuje on informacje dotyczące różnych aspektów życia, m.in.: domu, pracy, nauki, dzieci, relacji partnerskich. Zawiera sekcje: wywiady, moda, design oraz gwiazdy. Strona ma charakter interaktywny, umożliwia przyłączenie się do forum dyskusyjnego. Raz w miesiącu internauci mogą wygrać atrakcyjne nagrody, np. 15 tys. zł na spełnienie marzeń, weekend w spa lub wizytę u stylisty i wizażysty, bilety do kina lub kosz wafli Princessa. Branding strony komponuje się z wizerunkiem wafli Princessa.

W czerwcu ruszyła kampania promująca portal. Obejmuje mailingi, marketing wirusowy i kampanię bannerową. Agencje realizujące kampanię podobnie jak autor portalu są nieznane. (MKS)