M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Akademia Filantropii powierza projekt Szkole Mistrzów Reklamy

Serwis Dzienny | 17 czerwca 2008, 06:45

Szkoła Mistrzów Reklamy przy WSPiZ realizuje kampanię "Zysk z dojrzałości" dla Akademii Filantropii w Polsce. Działania skierowane są przede wszystkim...

Szkoła Mistrzów Reklamy przy WSPiZ realizuje kampanię "Zysk z dojrzałości" dla Akademii Filantropii w Polsce. Działania skierowane są przede wszystkim do pracodawców, ale też do pracowników powyżej 50. roku życia. Chodzi o to, aby pracodawcy ich nie zwalniali, ale także by nie wahali się ich zatrudniać. Kampania będzie miała charakter multimedialny, obejmie: prasę, film, radio, internet, eventy. Start działań jest zaplanowany na wrzesień.

Jest to czwarta (po Polskiej Unii Medycyny Transplantacyjnej, hospicjum i Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych) profesjonalna kampania, którą przygotowała Szkoła Mistrzów Reklamy. (AMS)

Czytaj więcej na temat: