Kraj

Sony Ericsson rozpoczyna wielokanałowy projekt promujący telefony Walkman

Sony Ericsson rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkowo-promocyjną "Music Leadership Campaign". Jej celem jest kreowanie wizerunku marki Sony Ericsson Walkman jako lidera...

Sony Ericsson rozpoczął ogólnopolską kampanię wizerunkowo-promocyjną “Music Leadership Campaign”. Jej celem jest kreowanie wizerunku marki Sony Ericsson Walkman jako lidera w kategorii telefonów muzycznych. Działania reklamowe skierowane są do młodzieży w wieku 14-24 lata podążającej za aktualnymi trendami mody. Kampania ATL obejmuje: TV, prasę (ogólnopolską i lifestyle’ową) oraz outdoor. Agencja IQ Marketing przygotowała adaptację kampanii, której autorem jest węgierskie biuro Saatchi & Saatchi, na polski rynek. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia.

W ramach kampanii BTL organizowany jest cykl letnich eventów towarzyszących dużym wydarzeniom muzycznym (m.in. Heineken Open’er Festival). Wkrótce zostanie także uruchomiony kanał muzyczny Sony Ericsson na platformie Gadu Radio. Młodych ludzi mają przyciągnąć muzyka, informacje o kolejnych wydarzeniach muzycznych i nowościach w ofercie Sony Ericssona oraz konkursy, w których do wygrania będą telefony, akcesoria Sony Ericsson i zaproszenia na imprezy. Działania BTL i online przygotowała także agencja IQ Marketing. (TW)