Kraj

"Auto Motor i Sport" chce być nawyżej plasowanym tytułem motoryzacyjnym

W ciągu najbliższych kilku dni do sprzedaży trafi pierwszy numer miesięcznika "Auto Motor i Sport" po jego relaunchu rynkowym. Jak...

W ciągu najbliższych kilku dni do sprzedaży trafi pierwszy numer miesięcznika “Auto Motor i Sport” po jego relaunchu rynkowym. Jak informowaliśmy we wczorajszym DS “MMP”, wydawca pracował nad zmianami w magazynie. Według Krzysztofa Komara, prezesa Motor-Presse Polska, odświeżony “Auto Motor i Sport” będzie najwyżej pozycjonowanym miesięcznikiem motoryzacyjnym na rynku. Wydawca zwiększy format pisma, wprowadzi klejony grzbiet, lakierowaną okładkę oraz piąty kolor na okładce. Minimalną objętość pisma ustalono na 132 strony. Wzrośnie również cena magazynu – z 6,99 zł do 8,50 zł. W treści pisma pojawi się więcej materiałów motoryzacyjnych. Poprawiono nawigację magazynu. Jednocześnie wydawca nie rezygnuje z dotychczasowych treści redakcyjnych. Relaunchowi miesięcznika towarzyszyć będzie kampania reklamowa na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie. Za jej przygotowanie i przeprowadzenie wydawca odpowiada we własnym zakresie. Wartość jej budżetu nie jest znana. Wśród miesięczników motoryzacyjnych dostępnych na polskim rynku są m.in. “Auto Moto” (Wydawnictwo Bauer) i “Top Gear” (Burda Media Polska). (JD)