M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Małgorzata Solarczyk dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum

Serwis Dzienny | 12 czerwca 2008, 06:45

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym...

Małgorzata Solarczyk została dyrektorem sprzedaży w Ad Meritum. Zastąpiła Agnieszkę Kędzierską, która pełniła tę funkcję do kwietnia br., po czym rozstała się z firmą. Do głównych zadań Małgorzaty Solarczyk będzie należeć realizacja budżetów reklamowych wszystkich ok. 30 tytułów znajdujących się w portfolio Ad Meritum (m.in.: "Angora", "Magazyn Wino", "Biznes Inspiracje", "W podróży", "V12", "DJ Mag", "Eurostudent").

Ostatnio Małgorzata Solarczyk przez blisko dwa lata była dyrektorem biura reklamy w Valkea Media, wydawcy m.in.: "Aktivist", "Exklusiv", "Prestige House", "Warsaw Business Journal", "Warsaw Insider" oraz nowego magazynu dla rodziców "Gaga". Wcześniej na tym samym stanowisku przez ok. sześć lat pracowała w DD Media, wydawcy nieistniejącego dziennika "Dzień dobry".

Obowiązki Solarczyk w Valkea Media zostały rozdzielone pomiędzy kadrę kierowniczą i zarząd spółki. Nie jest przewidziana rekrutacja na stanowisko dyrektora biura reklamy. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,