M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dominik Doliński przestał kierować marketingiem FoodCare

Serwis Dzienny | 12 czerwca 2008, 06:45

Dominik Doliński, dyr. marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), odszedł z firmy. W FoodCare...

Dominik Doliński, dyr. marketingu FoodCare (producent napoju energetycznego Tiger i właściciel marek Gellwe oraz Fitella), odszedł z firmy. W FoodCare pracował od maja 2006 r. Wcześniej przez dwa lata pracował w firmie Kofola, gdzie zajmował stanowisko globalnego menedżera marketingu. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Obecnie firma prowadzi proces rekrutacyjny i niebawem zatrudni stanowisko szefa marketingu. Tymczasowo obowiązki dyr. marketingu przejął prezes firmy Wiesław Włodarski. Ostatnio z działu marketingu FoodCare odszedł także Bartosz Jędrasiak, który zajmował się marketingiem marki Gellwe. Jego obowiązki przejęła Katarzyna Pachel, zajmująca się marketingiem marki Fitella. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,