Kraj

Colgate-Palmolive rozbudowuje portfolio żeli Palmolive Naturals

Colgate-Palmolive wprowadziło na rynek nowy wariant żeli pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym. Będzie to piąty...

Colgate-Palmolive wprowadziło na rynek nowy wariant żeli pod prysznic Palmolive Naturals z kwiatem wiśni i mleczkiem nawilżającym. Będzie to piąty produkt w serii Naturals. Uzyska on wsparcie reklamowe, m.in. w telewizji. Za adaptację materiałów reklamowych odpowiada agencja Young & Rubicam Brands. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia. Dokładne szczegóły projektu komunikacyjnego nie są znane. Według danych koncernu udziały wartościowe marki Palmolive w segmencie żeli pod prysznic wynoszą 16,5 proc. W top trójce są jeszcze brandy Nivea i Adidas. Zdaniem przedstawicieli koncernu Colgate-Palmolive wzrost tego segmentu generowany jest głównie przez nowości. Co roku na rynku pojawia się około 90 nowych lub odświeżonych kosmetyków z tej kategorii. (JD)