Kraj

PepsiCo rusza z konkursem konsumenckim "OnaToma"

PepsiCo po raz drugi rusza z ogólnopolskim konkursem "Ona Toma" realizowanym w ramach promocji soków i nektarów marki Toma. Celem...

PepsiCo po raz drugi rusza z ogólnopolskim konkursem “Ona Toma” realizowanym w ramach promocji soków i nektarów marki Toma. Celem konkursu jest promowanie radości życia oraz wyróżnienie kobiet pełnych pozytywnych emocji. Jest to kolejny etap tegorocznej akcji promocyjnej. Do tej pory była to kampania multimedialna.

Internauci wybiorą najradośniejszą Polkę. Kandydatki rejestrują się na stronie www.onatoma.pl, dołączając swoje zdjęcia. Zwyciężczyni zostanie wybrana na podstawie głosowania SMS. Laureatka weźmie udział w sesji fotograficznej, która zostanie opublikowana na łamach czasopisma “Świat Kobiety”. Dla zdobywczyni drugiego miejsca ufundowany zostanie pobyt w spa. Pozostałe finalistki otrzymają gadżety i produkty marki Toma. Agencja Interactive Solutions przygotowała stronę konkursową w internecie, a agencja Compress zajmuje się działaniami public relations wokół projektu. (MKS)