Zagranica

Orange rozważa używanie w reklamach hasła "Further together"

Sieć komórkowa Orange zamierza wprowadzić do komunikacji marketingowej nowy slogan reklamowy. Jakiś czas temu podjęła decyzję o rezygnacji z dotychczasowego...

Sieć komórkowa Orange zamierza wprowadzić do komunikacji marketingowej nowy slogan reklamowy. Jakiś czas temu podjęła decyzję o rezygnacji z dotychczasowego hasła “Przyszłość jest jasna. Przyszłość to Orange” (“The Future is bright. Future is Orange”) wymyślonego przez agencję WCRS. Orange rozważa wykorzystanie nowego hasła, które miałoby brzmieć: “Further together” (“Dalej wspólnie”). Ma ono być wprowadzone w najbliższej, głównej kampanii marki, która wystartuje niebawem (w Wielkiej Brytanii jeszcze w czerwcu br.). Nowe hasło bazuje na założeniach nowej filozofii koncernu, którą ta prezentuje pod hasłem: “Razem możemy więcej” (“Together we can do more”). (“BrandRepublic”)