Kraj

Monika Biedrzycka będzie zarządzała Momentum Worldwide

Monika Biedrzycka została prezesem i dyrektorem generalnym agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. Pracę rozpocznie 23 czerwca br. - Jestem przekonany,...

Monika Biedrzycka została prezesem i dyrektorem generalnym agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. Pracę rozpocznie 23 czerwca br.

– Jestem przekonany, że świetnie sprawdzi się w nowej roli, umacniając wysoką pozycję agencji na rynku marketingu zintegrowanego – mówi Marek Janicki, prezes zarządu McCann Worldgroup, do której należy sieć Momentum.

Przed przejściem do Momentum Worldwide Monika Biedrzycka przez pięć lat pracowała w UPS Poland (wcześniej Messenger Service Stolica SA) na stanowisku dyrektora marketingu. Do 2003 roku była związana z firmami teleinformatycznymi, takimi jak Exact Software (jako marketing manager) i Telefonia Polska Zachód (jako specjalista ds. reklamy i promocji).

Biedrzycka zastąpi w Momentum na obu stanowiskach Igora Kaleńskiego, który przeszedł do grupy Saatchi & Saatchi, gdzie objął stanowisko CEO. (AMS)