Kraj

NAJWIĘKSZA TEGOROCZNA PROMOCJA KAW MIELONYCH TCHIBO

Producent kawy firma Tchibo rozpoczął największą w tym roku promocję kaw mielonych Tchibo, która potrwa do końca br. Jej głównym...

Producent kawy firma Tchibo rozpoczął największą w tym roku promocję kaw mielonych Tchibo, która potrwa do końca br. Jej głównym celem jest podniesienie sprzedaży kaw mielonych, jak również budowanie marki produktu. W siedmiu milionach opakowań kaw Tchibo – 250-g i tzw. duopakach (2×250 g) – umieszczono kupony promocyjne. Do wygrania jest 30 wycieczek do Meksyku i 3 samochody Nissan Terrano II. Akcję wspiera intensywna kampania reklamowa prowadzona w stacjach telewizyjnych, radiowych, na tablicach outdoorowych, w prasie handlowej i w punktach sprzedaży oraz na przystankach w 12 największych miastach Polski. Koordynacją działańĘreklamowych zajęła się agencja Scholtz & Friends, a wyboru mediów dokonało Initiative Media. Producent nie ujawnił budżet marketingowego przeznaczonego na tę promocję. Tchibo jest liderem rynku kawy mielonej z udziałem ilościowym wynoszącym 20,7 proc. (dane AC Nielsen, czerwiec-lipiec br.). (MKS)