Kraj

40-procentowy wzrost sprzedaży Zelmera w sklepach biorących udział w programie BtoB

O 40 proc. wzrosła sprzedaż marki Zelmer w sklepach uczestniczących w akcji BtoB "Zelmer - niezawodnie zwiększamy obroty" w porównaniu...

O 40 proc. wzrosła sprzedaż marki Zelmer w sklepach uczestniczących w akcji BtoB “Zelmer – niezawodnie zwiększamy obroty” w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. W tym czasie cały rynek AGD wzrósł o ok. 17,5 proc. (dane GfK Polonia).

Firma Zelmer zakończyła właśnie realizację pierwszej edycji programu motywacyjnego skierowanego do punktów sprzedaży detalicznej. Celem akcji było motywowanie detalistów do zakupu produktów marki Zelmer oraz rekomendowania ich konsumentom. Program zachęcał m.in. do wprowadzania na półki nowych produktów i odpowiedniej ich ekspozycji. Za przygotowanie akcji odpowiadała agencja Data Solutions. Agencja ma prowadzić także kolejne planowane akcje Zelmera dla detalistów. (TW)