Kraj

Toshiba rusza z kampanią nowych notebooków Satellite

Polski oddział japońskiego producenta elektroniki firmy Toshiba inwestuje we wsparcie sprzedaży komputerów przenośnych. Rusza z kampanią reklamową nowej linii notebooków...

Polski oddział japońskiego producenta elektroniki firmy Toshiba inwestuje we wsparcie sprzedaży komputerów przenośnych. Rusza z kampanią reklamową nowej linii notebooków z serii Satellite 300, P300 i U400. Według producenta wyróżniają się one efektownym wzornictwem i nowoczesną technologią.

Przy okazji kampanii komunikowany też będzie nowy międzynarodowy adres strony internetowej Toshiby (toshiba-world.com), która od kilku dni jest już aktywna (także w wersji polskojęzycznej).

Kampania obejmuje prasę (magazyny i dzienniki), internet, radio (20-sekundowe spoty pojawią się w dwóch wersjach) oraz outdoor (nośniki typu backlight w głównych miastach).

Autorem kreacji jest I-di Media, a za polską adaptację odpowiada Dream Studios. Kreację internetową na bazie materiałów Greya przygotowało Media Contacts. Media do kampanii zaplanowały i kupiły MPG oraz Media Contacts.

Kampania potrwa ponad miesiąc. (MB)