Przetargi

Media Concept zdobył budżet na kampanię "Wrocław kulturalny"

Urząd Miejski Wrocławia wybrał Media Concept do realizacji ogólnopolskiej kampanii outdoorowej pod hasłem "Wrocław kulturalny". Agencja pokonała w nim spółki...

Urząd Miejski Wrocławia wybrał Media Concept do realizacji ogólnopolskiej kampanii outdoorowej pod hasłem “Wrocław kulturalny”. Agencja pokonała w nim spółki AMS i Metropolis.

Kampania ma promować wydarzenia kulturalne w mieście. Jest to nowa inicjatywa biura promocji miasta. Plakaty mają być swego rodzaju informatorem kulturalnym – informować będą m.in. o festiwalu Wrocław Non Stop oraz imprezach z cyklu Wratislavia Cantans.

Kampania odbędzie się w czterech miesiącach: czerwcu, lipcu, sierpniu i listopadzie 2008. Wykorzystane w niej zostaną nośniki reklamowe typu billboard i citylight. Wśród kryteriów oceny znalazły się oprócz kosztów: sposób doboru nośników, split powierzchni eksponowanych w miastach (Warszawa, Kraków, Poznań, Gdańsk, Łódź, Katowice, Górnośląski Okręg Przemysłowy) oraz dodatkowe parametry jakościowe.

Kreację reklam wykorzystanych w kampanii opracowały agencja Just i MP Design Pracownia Graficzna “Marta Płonka”. Wartość kampanii szacowana jest na ok. 655,4 tys. euro netto. (BG)