M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Perfect One wprowadza do oferty tzw. pakiety usability

Serwis Dzienny | 4 czerwca 2008, 06:45

Perfect One, firma specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Są one...

Perfect One, firma specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Są one skierowane głównie do małych i średnich firm, które nie dysponują dużymi budżetami przeznaczonymi na analizę funkcjonalności swoich stron.

Pakiety usability dostępne są w czterech wersjach: easy, normal, optimum i perfect. Każdy z nich różni się zakresem stosowanych analiz, tzw. heurystyk. Serwis internetowy klienta badany jest pod kątem najważniejszych z punktu usability kryteriów, jak np.: czytelność, układ strony, percepcja użytkownika itp.

- O badaniach użyteczności stron mówi się i pisze zazwyczaj przy okazji dużych firm i dużych projektów, gdzie wydatki na ten cel są bardzo duże. Tworzy to fikcyjny obraz pokazujący badania usability jako drogie i zarezerwowane dla bogatych firm. To nieprawda. Chcemy pokazać, że małe firmy o ograniczonym budżecie także powinny badać swoje strony internetowe pod kątem ich użyteczności i funkcjonalności. Często nawet niewielkie poprawki mogą zwiększyć komfort korzystania ze strony i jej ergonomię, usprawnić komunikację z klientami czy poprawić sprzedaż - mówi Paweł Śledziński, właściciel Perfect One. Ceny pakietów zaczynają się od 490 zł netto. (BG)

Czytaj więcej na temat: ,