Kraj

CODZIENNA KORESPONDENCJA Z PORTOROŻA: 25 PRAC Z POLSKI NA SHORTLIŚCIE W KATEGORII PRINT & POSTER PACKAGE DESIGN ORAZ JEDNA W KATEGORII SPOT RADIOWY. KATASTROF

Na ogłoszonej wczoraj na festiwalu reklamy w Portorożu shortliście w kategorii Print & Poster Package Design znalazło się 25 prac...

Na ogłoszonej wczoraj na festiwalu reklamy w Portorożu shortliście w kategorii Print & Poster Package Design znalazło się 25 prac nadesłanych przez agencje reklamowe z Polski. Najwięcej spośród nich – osiem, zostało zgłoszonych przez agencję Leo Burnett Warszawa (trzy proszku Bonux – Procter & Gamble, trzy sieci sklepów meblowych IKEA, jedna modelu samochodu Doblo Fiat oraz jedna kampania społeczna). Na krótkiej liście znalazło się także sześć prac wykonanych przez agencję Corporate Profiles DDB (pięć dla Wizji TV i jedna dla McDonaldŐsa), pięć agencji Grey Warszawa (cztery dla wódki Luksusowej, Polmosu Zielona Góra i jedna dla Lenora Procter & Gamble), cztery agencji Saatchi & Saatchi (dwie dla Ariela, Procter & Gamble, jedna własna karta świąteczna oraz jedna kampania społeczna). Po jednej pracy nadesłały agencje Ad Fabrika FCB (dla Mercedesa) oraz D’Arcy (kampania społeczna). W kategorii radiowych spotów reklamowych na shortliście znalazł się tylko spot przygotowany przez Leo Burnett Warszawa dla sieci telefonii komórkowej Plus GSM. Wśród 23 prac reklamowych, które znalazły się na shortliście w kategorii stron internetowych, nie ma polskich projektów. (AMS)