M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Żywiec wspiera reklamą Heineken Open`er Festival

Serwis Dzienny | 3 czerwca 2008, 06:45

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy Media Concept na zlecenie Grupy Żywiec realizują kampanię reklamową mającą nagłośnić tegoroczną...

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy Media Concept na zlecenie Grupy Żywiec realizują kampanię reklamową mającą nagłośnić tegoroczną edycję imprezy muzycznej Open`er Festival, której sponsorem od kilku lat jest marka piwa Heineken.

Kampania reklamowa obejmuje zasięgiem 10 największych miast, a jako nośniki wykorzystuje: frontlighty w formacie 6x3 m, siatki reklamowe oraz billboardy w warszawskim metrze.

Tegoroczny Heineken Open`er Festiwal odbędzie się w Gdyni (Kosakowo, lotnisko Babie Doły) 4-6 lipca br.

Pierwsza edycja Open`er Festiwal odbyła się w 2002 r. W ubiegłorocznej imprezie według danych organizatorów uczestniczyło ok. 40 tys. widzów, w tym kilka tysięcy osób z zagranicy. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , ,