Kraj

RUSZYŁA OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA REKLAMOWA MARKI TYMBARK

Maspex Wadowice rozpoczął ogólnopolską kampanię telewizyjną marki soków Tymbark. Kampania ma charakter wizerunkowy i ma na celu repozycjonowanie marki, która...

Maspex Wadowice rozpoczął ogólnopolską kampanię telewizyjną marki soków Tymbark. Kampania ma charakter wizerunkowy i ma na celu repozycjonowanie marki, która jest unowocześniana. Od strony kreacji i strategii została przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG New Europe, zaś media zaplanował i kupił dom mediowy OMD współpracujący z Maspeksem Wadowice od września br. Budżet kampanii, rozpoczętej w październiku br., nie został ujawniony. Spoty telewizyjne pojawią się w stacjach TVP1, TVP2, RTL7 i TVN. W filmie reklamowym wykorzystana jest piosenka Skaldów “Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”. Kampania przebiega pod hasłem “Kochaj życie!” i jak powiedziała Dorota Liszka, rzecznik prasowy Maspeksu Wadowice, emocje identyfikowane jako dominujące w reklamie Tymbarku to przede wszystkim radość, miłość i optymizm. “Skonstruowaliśmy naszym zdaniem efektywny przekaz, którym chcemy zwrócić uwagę konsumenta i podtrzymać jego zainteresowanie, pobudzić pragnienie i emocje, które spowodują, że konsument wybierze nasz sok” – powiedziała Liszka. Udziały wartościowe marki Tymbark w rynku soków, nektarów i napojów to 24,4 proc. Tymbark jest liderem w tej kategorii (źródło: AC Nielsen, dane za okres VI-VII 2001 r.). Od początku bieżącego roku Maspex Wadowice wydał na reklamę telewizyjną produktów Tymbarku 5,5 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)