Kraj

TRÓJMIESKIE RADIO TREFL ROZPOCZĘŁO KAMPANIĘ WIZERUNKOWĄ

Radio Trefl, którego głównymi udziałowcami są Agora SA oraz Kazimierz Wierzbicki (właściciel fabryki puzzli Trefl), rozpoczęło miesięczną wizerunkową kampanię reklamową...

Radio Trefl, którego głównymi udziałowcami są Agora SA oraz Kazimierz Wierzbicki (właściciel fabryki puzzli Trefl), rozpoczęło miesięczną wizerunkową kampanię reklamową na nośnikach reklamy zewnętrznej. Projekt layoutu reklamy billboardowej jest autorstwa szczecińskiej pracowni Studio Verso, a zakup nośników stacja zrealizowała poprzez własny dział ds. promocji. Budżet kampanii nie został ujawniony. Wynajęto 120 nośników należących do firm Europlakat i Stroer. Kampania przebiega pod hasłem “Twoje ulubione piosenki”. “Zakładamy długofalowe cele do realizacji. W ciągu dwóch-trzech lat zamierzamy stać się liderem na lokalnym rynku to znaczy wyprzedzić RMF FM i Radio Zet, ale wiemy, że nie zrealizuje się tego jedną kampanią” – powiedział Piotr Nowicki, dyrektor ds. promocji Radia Trefl. Radio Trefl podobnie jak inne stacje należące do Agory SA nadaje piosenki – miks przebojów polskich i zagranicznych od lat 60. do początku 90. Najważniejszym programem jest “Pogodny poranek”, nadawany od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00-9.00. Udział w rynku słuchalności Radia Trefl w Trójmieście w okresie czerwiec – sierpień br. w grupie 15 + wyniósł 7,2 proc. Udział RMF FM – 20,2 proc., Radia Zet – 18,3 proc., a Programu I PR – 11,0 proc. (źródło: Radio Track, SMG/KRC Poland Media). Od początku roku do końca sierpnia br. wpływy Radia Trefl z reklam wyniosły 3,7 mln zł (źródło: CR Media) (PR).