M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eniro Polska weryfikuje skuteczność reklam w "Panoramie Firm"

Serwis Dzienny | 3 czerwca 2008, 06:45

Eniro Polska jako pierwsza firma w branży tzw. yellow pages (czyli wydawnictw teleadresowych) wprowadziła usługę, która, jak twierdzi wydawca, pozwala...

Eniro Polska jako pierwsza firma w branży tzw. yellow pages (czyli wydawnictw teleadresowych) wprowadziła usługę, która, jak twierdzi wydawca, pozwala mierzyć skuteczność reklam w tego typu katalogach (w tym wypadku "Panorama Firm" i "Budownictwo"). Usługa Wirtualne Telefony jest dostępna dla reklamodawców, którzy zdecydowali się na zakup reklamy graficznej. Wirtualny Telefon to specjalny numer publikowany wyłącznie w katalogach Eniro Polska. Dzięki temu, jak przekonuje wydawca, reklamodawca może sprawdzić, ilu klientów trafiło do niego dzięki reklamie w katalogu, a tym samym zweryfikować skuteczność tej formy reklamy.

- Do tej pory nie było narzędzia pozwalającego sprawdzić skuteczność reklamy tzw. yellow pages w Polsce. Teraz właściciele Wirtualnego Telefonu w "Panoramie Firm" i "Budownictwie" otrzymują darmowe badania, które pokazują, że ta reklama działa - przekonuje Katarzyna Moczulska, koordynator projektu w Eniro Polska.

Usługa działa od początku br. - w I kwartale uruchomiono 62 takie "wirtualne telefony". Eniro Polska dysponuje bazą zawierającą dane teleadresowe 1,3 mln firm. (MB)

Czytaj więcej na temat: , ,