Firma Call Center Poland, specjalizująca się w świadczeniu usług z zakresu telemarketingu, buduje w Górze Kalwarii pod Warszawą nowe centrum obsługi klienta. Placówka typu contact center zostanie oddana do użytku prawdopodobnie na początku przyszłego roku. Będzie się składać z modułów stanowiących niezależne działy obsługujące pojedynczych klientów. Zleceniodawca będzie mógł wynająć pomieszczenia wraz z infrastrukturą, skorzystać z doradztwa i pracowników Call Center Poland. Jednocześnie będzie miał możliwość sprawowania większej kontroli nad realizowanymi projektami. Call Center Poland uruchomiło w czerwcu br. centrum telemarketingowe z 30 stanowiskami telefonicznymi w czeskiej Pradze. Firma, działająca na naszym rynku od 1997 roku, oferuje usługi komunikacyjne pomiędzy firmami a klientami, wykorzystując do tego celu takie narzędzia jak telefon, e-mail, www, SMS, WAP, faks, i-TV i pocztę. Obecnie w firmie pracuje 800 osób. (MKS)