Kraj

Jeż Jerzy w kontynuacji projektu dla marki Plusssz

Agencja reklamowa DDB i agencja interaktywna Tribal DDB przygotowały kontynuację działań dla marki Plusssz Active (producent Polski Lek) skierowane do...

Agencja reklamowa DDB i agencja interaktywna Tribal DDB przygotowały kontynuację działań dla marki Plusssz Active (producent Polski Lek) skierowane do studentów.

W dalszym ciągu głównym bohaterem kampanii jest komiksowa postać Jeża Jerzego. Komunikacja odbywa się przede wszystkim w internecie. Na stronie www.plusssz-siewie.pl Plusssz Active radzi studentom, jak przebrnąć przez okres intensywnej nauki podczas sesji. Proponuje również krótki test pozwalający sprawdzić umiejętność logicznego myślenia.

Na stronie trwa też konkurs, którego uczestnicy uzupełniają po swojemu wybrane komiksy z Jeżem oraz publikują je w galerii. Spośród nich autorzy Jeża – Tomasz Leśniak i Rafał Skarżycki – wybiorą 100 najciekawszych komiksów. Można wygrać poprawiający pamięć zestaw Plusssz Active (pendrive i tuba Plusssz Active). Strona jest promowana w internecie. Za media odpowiada ZenithOptimedia. (JP)