Kraj

Gallaher wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet. Są to papierosy...

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet.

Są to papierosy typu super slim, marka należy do średniego segmentu cenowego – cena detaliczna papierosów wynosi 6,90 zł. Na polskim rynku będą dostępne dwa warianty papierosów tej marki: Lilac i Mint (o smaku mentolowym).

Wprowadzenie nowej marki na rynek wspiera aktywna kampania marketingowa. W piątek nie udało nam się ustalić, która agencja odpowiada za wsparcie tego launchu.

Jak twierdzi producent, nowa marka ma zaoferować konsumentkom wysoką jakość i łagodny smak, za umiarkowaną cenę. Ma odróżniać się także unikatowym, kobiecym opakowaniem.

Gallaher Polska jest częścią Grupy Japan Tobacco International, trzeciego pod względem wielkości koncernu tytoniowego na świecie, mającego ponad 11 proc. udziałów w globalnym rynku.

Glamour to jedna z międzynarodowych marek JTI – jak twierdzi producent jest to obecnie najszybciej rozwijająca się marka super slims na świecie.

Również w naszym kraju ten segment należy do najszybciej rozwijających się części rynku tytoniowego, dlatego Gallaher Polska ma nadzieję, że wprowadzenie Glamour będzie sukcesem na miarę wprowadzenia na rynek papierosów Camel czy szybko rozwijającej się marki LD.

Obok papierosów Glamour w portfolio Gallaher Polska znajdują się takie marki jak: Camel, Salem, Viva, LD, Level, Ronson i Brydżowe. Firma ma ponad 6 proc. udziału w krajowym rynku tytoniowym. (MB)