Kraj

J. WALTER THOMPSON/PARINTEX PRZYGOTOWAŁ KAMPANIĘ DLA BAHLSENA

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję J. Walter Thompson/Parintex dla firmy Bahlsen Sweet komunikuje wprowadzenie nowego produktu - Hit Minis, będącego...

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję J. Walter Thompson/Parintex dla firmy Bahlsen Sweet komunikuje wprowadzenie nowego produktu – Hit Minis, będącego wariantem istniejących już na rynku ciastek Hit. Jednocześnie podkreśla atrybuty samego produktu. Kampania reklamowa przebiega w dwóch kanałach: prasie (pierwsza emisja 11 września, ostatnia 12 listopada br.) i radiu (4-31 października br.). Kampania prasowa objęła dzienniki ogólnopolskie, magazyny kobiece oraz magazyny motoryzacyjne. Spoty radiowe pojawią się na antenie RMF FM. Media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Grupę docelową marki Hit stanowią ludzie w wieku 15-30 lat, zaś przekaz reklamowy Hit Minis kierowany jest do grupy wiekowej w przedziale 17-25 lat. (TK).