Kraj

Lisner wchodzi w segment mrożonych dań gotowych

Uniq Lisner zadebiutował w segmencie produktowym - mrożonych dań gotowych. Powodem wejścia w ten segment jest rosnące zainteresowanie kategorią oraz...

Uniq Lisner zadebiutował w segmencie produktowym – mrożonych dań gotowych. Powodem wejścia w ten segment jest rosnące zainteresowanie kategorią oraz moda na zdrowe odżywianie. Dania Lisnera bazują na rybach i owocach morza. Do oferty wprowadzono sześć produktów, m.in. łososia w białym winie, paellę z owocami morza czy rybę zapiekaną po włosku z makaronem. Sugerowana cena produktów waha się od ok. 12 do 19 zł. Prawdopodobnie nowe produkty zostaną wsparte działaniami promocyjnymi, jednak ich szczegóły na razie nie są znane. Za promocję public relations odpowiada agencja Cruso PR. Według danych spółki na podstawie ACNielsen na koniec ub.r. udziały wartościowe Lisnera w segmencie past kanapkowych wyniosły 55,4 proc., a w przetworach śledziowych – 24,6 proc. (JD)